Motivatie en medewerking
- Overtuigd en goed gemotiveerd zijn voor de orthodontische behandeling
- Apparatuur volgens voorschrift zeer nauwkeurig dragen
- Altijd een afspraak maken voor kapotte apparatuur
- Voor onaangekondigde kapotte apparatuur moet soms een nieuwe afspraak worden ingepland
Afspraak = afspraak
- Te laat? Erg vervelend, ook voor degene na u; het kan zijn dat er een nieuwe afspraak ingepland moet worden
- Bent u verhinderd? Bij afzeggen (telefonisch of per mail) binnen 24 uur van tevoren of zonder bericht niet nakomen van afspraken, zijn we helaas genoodzaakt om de gereserveerde tijd en/of de afgesproken behandeling in rekening te brengen. De zorgverzekeraar vergoedt deze kosten niet
- Een lange afspraak, voor het plaatsen of verwijderen van een beugel, dient u minimaal 48 uur van te voren af te zeggen (telefonisch of per mail). Indien dit niet gebeurd brengen wij de kosten in rekening van de geplande afspraak. De zorgverzekeraar vergoedt deze kosten niet.
Telefoon
- Wij verzoeken u vriendelijk uw telefoon op stil te zetten in onze praktijk
- Niet bellen op zaal
- Geen foto’s of filmpjes maken in de praktijk i.v.m. de privacy van andere patiënten en onze medewerkers
Wilt u zich aanmelden bij onze praktijk? Dat kan!
Aanmelden